Edin Skenderi: Veoma je teško probiti se na muzičkom tržištu danas

|

Intervju | Kultura | Muzika | Nezavisna kultura i umjetnost

Edin Skenderi svoje prve korake napravio je kroz promociju na Youtube kanalu. Nakon toga, pokrenuo je svoju produkcijsku kuću pod nazivom “Lacuna records”.

“Lacuna records” trenutno na raznim muzičkim platformama broji više od 20 miliona pregleda.

“Trenutno imamo 1.7M pregleda na SoundCloud-u, 1.4M na Spotify-u, blizu milion na Apple Music, a ako izračunamo sve kanale što su nas podržali na Youtube-u, imamo blizu 20 miliona pregleda”, rekao je Skenderi.

Dobio je veliku podršku od poznatih imena u muzičkoj produkciji.

“Par put smo dobili podršku od The Chainsmokers-a na SoundCloud-u, dobili smo podršku od Pegboard Nerds, Nicky Romero, Yves V, Dim Mak (Steve Aoki-eva izdavačka kuća), Martin Garrixov tim nas je trenutno stavio na promo listi tako da možda dobijemo podršku od strane Martina”, istakao je Skenderi.

On smatra da je teško steći veliku popularnost, jer je konkurencija velika.

“Veoma je teško probiti se danas na muzičkom tržištu jer ima previše producenata i izdavačkih kuća, prevelika je konkurencija. Mada ja mislim da sa pravom voljom i pozitivnim razmišljanjem može sve da se uradi”, kaže Skenderi.

Edin svoje pjesme promoviše putem raznih platformi sa kojima je sklopio saradnju.

“Promovišemo naše pjesme tako što šaljemo pjesme različitim promocijskim kanalima na YouTube-u, investiramo dobru sumu u Spotify promociji, a SoundCloud je komplikovana promocija tako što se sakupljaju “Repostovi” na pjesmi i tako se privuku slušaoci. Takođe radimo različite promocije po instagramu, fejsbuku i twitteru.

“Lacuna records” u budućnosti planira da bude prva na listi, kao i to da dovedu što više nepoznatih talenata u sam vrh.

Komentari